Opsigelse og annullering af din aftale med Modstrøm
Her kan du finde svar på spørgsmål vedrørende opsigelse eller annullering af din aftale med Modstrøm.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp, er du velkommen til at ringe til os på 82 100 210.
Hvordan benytter jeg mig af min fortrydelsesret?
Du benytter dig af din fortrydelsesret ved at udfylde formularen her.
Du skal være opmærksom på, at fortrydelsesretten gælder i 14 dage, efter du har indgået din aftale med os.
Hvordan opsiger jeg min aftale med Modstrøm?
Ønsker du at opsige din aftale hos os, så kontakt vores Kundeservice på 82 100 210. Vi sidder klar til at hjælpe dig mandag til torsdag 9-16 og fredag 9-14.
Du kan også opsige din aftale via Min Side.
Når vi har registreret opsigelsen modtager du en bekræftelse på mail.
Hvornår får jeg min slutopgørelse?
Hos Modstrøm modtager du din slutopgørelse senest seks uger efter, du har skiftet el-leverandør. Du får særskilt besked, når slutopgørelsen er klar.
Tilgodehavende
Er du i tvivl om du har et tilgodehavende? Du kan altid se din nuværende saldo under Faktura på Min Side.