Kontakt til nye kunder

Telefonopkald er en god måde, hvorpå Modstrøm kan få kontakt til nye kunder. Vi kan under opkaldet tage en snak om, hvad dit forbrug er i dag og dermed rådgive dig til at vælge den bedste elløsning.

Samtidig kan vi også besvare alle de spørgsmål, du som forbruger måtte have. Som Danmarks første uafhængige elselskab vil vi gerne blive ved med at gå imod det låste og kontrollerede elmarked, og vi vil gerne have dig med. Vi tror på, at gennem oplysning og indsigt opnås de største ændringer og fordele. Det er det, vi kalder energi i øjenhøjde.

Du bestemmer selv

Vi ringer til mange husstande, men vi ringer kun til dig, der har givet os tilladelse til det. Som privatforbruger vil du kun modtage opkald fra Modstrøm, hvis du aktivt har deltaget i en konkurrence eller undersøgelse på internettet, hvor du gennem deltagelsesvilkårene giver Modstrøm samtykke til at ringe dig op.

Derfor du opleve at blive ringet op selvom du er tilmeldt Robinsonlisten, fordi Modstrøm ikke ringer til dig på baggrund af Det Centrale Personregister (Robinsonlisten er en intern liste i Det Centrale Personregister over forbrugere, som har frabedt sig uopfordrede skriftlige og telefoniske henvendelser i markedsføringsøjemed). 

Du kan afmelde vores opkald

Vores opkald er ment som en service og ikke en gene - du kan derfor altid afmelde dig vores opkald, hvis ikke du ønsker dem. Dette gøres ved at skrive til kundeservice@modstroem.dk og oplyse telefonnummer samt mailadresse. Så vil vi sørge for at fjerne dig helt fra vores opkaldssystemer.

Erhvervsdrivende

Er du erhvervsdrivende med et cvr-nummer, så kan du blive kontaktet på den baggrund. Hvis du ønsker at blive fjernet fra vores opkaldslister, skriver du blot til kundeservice som angivet ovenfor. Husk også at du kan vælge at reklamebeskytte din virksomhed. Så vil hverken vi eller andre virksomheder kontakte dig med henblik på salg eller markedsføring.

Din tilfredshed tæller

Hos Modstrøm er kundernes tilfredshed altid i centrum. Derfor arbejder vi løbende på at forbedre kundeoplevelsen, både før og efter du er blevet kunde. Vi lancerer jævnligt nye produkter og services, som skal give dig de bedste muligheder for besparelser og den bedst mulige kundeoplevelse. Vi tror på, at den eneste rigtigt klimavenlige kWh er den, der aldrig bliver brugt. Vi håber, at du vil dele den filosofi med os; til gavn for klimaet og din pengepung.