Kunder bedømmer Modstrøm

Modstrøm vil gerne høre kundernes mening

I de kommende måneder får en del af vores kunder en mail, hvor Modstrøm opfordrer dem til at give deres mening til kende. Sidste år gennemførte vi en tilfredshedsundersøgelse. Nu har Modstrøm etableret et samarbejde med trustpilot.dk, hvor forbrugere kan vurdere virksomheder.

Kunder skal vælge
"Vi får kun de kunder, der aktivt vælger os. Derfor er kundernes tilfredshed helt afgørende for os," siger kundechef Henrik Andersen med henvisning til, at de forbrugere, der ikke selv foretager et aktivt valg, automatisk får deres strøm fra det lokale monopolselskab.
"Vi vil gerne vide, hvad vi gør godt - og hvad vi kan gøre bedre. Formålet er, at vi kan blive endnu bedre til at møde kundernes ønsker," siger Henrik Andersen.

85 pct. tilfredse
Han frygter ikke, at det kun er de mest utilfredse kunder, der vil give deres mening til kende. "I vores tilfredshedsundersøgelse var 85 pct. af kunderne tilfredse. Jeg håber da, at også de glade kunder vil bedømme os," siger Henrik Andersen.

Ny undersøgelse i 2012
Modstrøm vil igen til efteråret gennemføre en grundig undersøgelse af, hvor tilfredse kunderne er med deres el-selskab.