God kundeservice og gratis strøm om natten

Jan blev kunde hos Modstrøm på grund af prisen og den gode kundeservice.
Da Jan blev ringet op af Modstrøm i 2014, fik han et tilbud, der var billigere end hans eksisterende elselskab. Da han samtidig fik mulighed for at få gratis strøm om natten, valgte han at skifte til Modstrøm.

Jeg blev ringet op af en af Modstrøms medarbejdere, og han fortalte om Modstrøms priser. Det lød billigere, end det jeg havde i forvejen, og samtidig kunne jeg få gratis strøm om natten,” fortæller Jan. 

Strømmen om natten er grønnere og billigere
Som det første elselskab i Danmark tilbød Modstrøm i 2010 sine kunder gratis strøm om natten. Strømmen om natten er nemlig mere klimavenlig end om dagen, og formålet med tilbuddet var da også at inspirere kunderne til at få et grønnere energiforbrug:
 
Hos Modstrøm vil vi gerne gøre en forskel for kunderne, klimaet og kloden. Den strøm, vi bruger om natten, kommer primært fra vedvarende energi. Når vi tilbyder gratis strøm om natten, giver vi vores kunder et økonomisk incitament til at tænke over deres energiforbrug. Ved at sætte opvaskemaskine til at køre om natten i stedet for om dagen, får du derfor ikke bare et grønnere energiforbrug, men også en mindre elregning,” siger Anders Millgaard, direktør i Modstrøm.

Kundeservice er vigtigt
For Jan er prisen dog ikke det eneste afgørende, når han skal vælge elselskab. Det er mindst lige så vigtigt, at han bliver mødt af god og kompetent rådgivning, når han ringer til Modstrøms kundeservice.

Jeg synes, at prisen er rigtig god, men det er også vigtigt, at der har været god service, de gange jeg har ringet til Modstrøm med et spørgsmål. Jeg er altid blevet mødt med venlighed og har altid fået en ordentlig forklaring på mine spørgsmål,” siger Jan.

Og Jan er ikke alene om at sætte pris på god og kompetent kundeservice. I 2013 lavede CBS en undersøgelse, der viste, at 9 ud af 10 danskere mener, at kundeservice har betydning for, hvordan vi vurderer en virksomhed. Samme tendens kan man se i en række store amerikanske undersøgelser.

Et aktivt energiforbrug gør elregningen lavere
Hos Modstrøm er der derfor også stor opmærksomhed på at hjælpe nye kunder godt i gang med energiforbedringerne. Det fortæller Anders Millgaard:

Modstrøm sælger ikke bare strøm, vi hjælper også vores kunder med at reducere energiforbruget. Det adskiller os fra de traditionelle elselskaber, og derfor bruger vi også meget tid på at rådgive vores kunder om, hvordan de selv kan bidrage til en lavere elregning ved at forholde sig aktivt til deres energiforbrug.

I dag kan Jan konstatere, at samarbejdet med Modstrøm om at energioptimere hans bolig både har betydet et grønnere energiforbrug og en lavere elregning, og det gør ham til en tilfreds kunde:

Jeg synes, at Modstrøm er et godt firma. Det, de lover, overholder de også,” slutter Jan.   

Læs mere om, hvordan du kommer i gang med at spare på energien og elregningen her
https://www.modstroem.dk/#modstromsparegaranti

Jan Johansen fra København har været kunde hos Modstrøm siden 2014 og abonnerer på Fordelspakken. Læs mere om Fordelspakken her

Hør nærmere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at reducere dit energiforbrug

Hos Modstrøm kan du få et mindre energiforbrug. Derfor er vi det eneste elselskab i Danmark med en regulær SparegarantiTM.
Få en opringing - helt uforpligtigende selvfølgelig

Når du udfylder formularen, afleverer du dine personlige oplysninger i vores varetægt. Vi lover at passe godt på dem. Læs vores betingelser her.